Benvenuti in i nostri siti web!

Sistemi di Altoparlanti DJ Alimentati - Una Breve Guida per Truvà i Giusti Altoparlanti DJ

Parechje persone usanu a parolla "Altoparlante di DJ" per discrive ogni altoparlante pensatu per pompà a musica forte à una mansa di persone à un volume assai forte in un locu publicu. u club di ballu informale sò tutti esempi di tali lochi chì necessitanu unu o più altoparlanti DJ preprogrammati per chì tutti sentinu è sentinu a grande musica chì u DJ sta pompendu. Questa hè una funzione critica chì ùn pò micca esse fatta cù qualsiasi vechju gruppu di parlanti. Ci vole un inseme specificu di altoparlanti per ripruduce currettamente a musica. Ci sò parechji tippi di diffusori per DJ dispunibuli oghje nantu à u mercatu è hè impurtante di sapè di chì tippu avete veramente bisognu prima di fà una spesa.

A prima cosa à fà quandu si cerca di cumprà un inseme di diffusori DJ alimentati hè di fighjà i pro è u contra. Altoparlante dj alimentatu Ci hè una mansa di cose da cunsiderà quì perchè ci sò tanti tipi diversi. Per esempiu, i prufessiunali di ogni sistema sò uguali? Se sì, allora u megliu sistema di sonu per ogni locu seria probabilmente identicu. D'altra parte, se ci sò differenze significative trà i prufessiunali, allora cose cume DJ Speakers di Marche cum'è Yamaha, Sony, Polk, Logitech, iBalloon, ecc., Puderianu vale a pena di cunsiderà altrimente.

A prossima cosa da cunsiderà hè se site principalmente DJing in spettaculi in diretta o mischjendu tracce nantu à un inseme di monitori di studio. In a maiò parte di i casi, a megliu scelta hè di uttene u DJ Speaker chì hà una frequenza media diretta diretta. L'alta frequenza hè tipicamente megliu aduprata per i set in diretta è e basse frequenze per i mischji nantu à i monitor di studio. Per un bonu mischju di DJ, a frequenza media gamma farà bè è a putenza di uscita extra hè ben apprezzata. Arricurdatevi, a differenza di potenza di uscita ùn hè guasi più pronunciata chì si pò pensà, soprattuttu cù un paiu di Speakers DJ alimentati.

Stà aduprendu un mixer DJ o un inseme normale di monitori in studio? Questu hà un grande impattu chì set di altoparlanti di sistema PA alimentatu duverete uttene. Per esempiu, se mischiate tracce cù e vostre propie canzoni è voce, allora un set di altoparlanti combinati cun un subwoofer è un set di amp / telecomando saranu più chè abbastanza. Tuttavia, se avete intenzione di aduprà e vostre proprie canzoni, vorrete andà tuttu è uttene un DJ Speakers / amp combo set chì incorpora una frequenza media diretta diretta. Per stu tippu di usu pesante, hè sempre una bona idea d'avè un signale direttu à manca è à diritta da mandà à u mixer, allora assicuratevi chì u set di altoparlanti di array di sistema pa chì includerete ancu un input di microfonu.

È u restu di l'attrezzatura? Parlanti stessi sò solu una parte di l'equazione. Avete bisognu di una sorta di dispositivu d'entrata ausiliaria per microfoni è cuffie, soprattuttu se site cunnessu à un sistema PA. Se state aduprendu un urdinatore laptop cum'è a vostra fonte principale di sonu, pudete ancu avè bisognu di apparecchiature di microfunzione è di monitoriu addiziunali. Questu pò rende l'ingegneria sonora cum'è DJ assai più esigente, ma se avete l'attrezzamentu adeguatu è a pianificazione per a portabilità, questu pò esse fattu mentre in strada.

I sistemi di altoparlanti DJ i più alimentati vi furniscenu una varietà di diverse opzioni, cum'è un monitor integratu chì vi permette di vede a risposta di frequenza senza portà in realtà i diffusori cun voi. Alcuni anu ancu un portu d'entrata audio, chì vi permette di inserisce a vostra chitarra preferita, tamburina, ecc. È elimina a necessità di un dispositivu esternu.


Tempu di posta: Mar-30-2021