Benvenuti in i nostri siti web!

Introduzione à l'amplificatore bluetooth

L'amplificatore bluetooth hè un tipu di tecnulugia di trasmissione di rete in wireless. À quellu tempu, a tecnulugia senza fili esiste da un bellu pezzu, è alcuni di elli sò ancu entrati in una tappa matura. Per esempiu, a tecnulugia infrarossa si pò truvà in vari prudutti elettronichi di cunsumatori cume apparecchi domestici, urdinatori, telefoni cellulari è PDA. U vantaghju maiò di a tecnulugia infrarossa hè u so low cost. Ma e so mancanze sò ancu fatali: velocità lenta, poca distanza, poca sicurezza, debule antiinterferenze, dunque una tecnulugia senza filu più putente deve nasce di tantu in tantu per risponde à u desideriu di libertà di a ghjente, cum'è a tecnulugia di l'amplificatore bluetooth.

Da u sviluppu storicu di l'amplificatore bluetooth

Ci hè una cumpetizione feroce in u mercatu di chip amplificatori bluetooth, perchè u chip hè un impurtante trasportatore per a trasfurmazione di a nova tecnulugia IT in prudutti. Sia chì i prudutti di a tecnulugia di l'amplificatori bluetooth ponu entrà veramente in a pruduzione di massa dipende da se a tecnulugia di fabbricazione di chip pò mantene. Di pettu à u mercatu in crescita, parechji pruduttori di semiconduttori di livellu mundiale investenu attivamente in a pruduzzione di chips d'amplificatori bluetooth per occupà l'alture cumandanti di u mercatu. I fabricanti di telefunini cunnisciuti Ericsson è Nokia anu pruduttu duie suluzioni di chip chì rispondenu à u livellu tecnologicu attuale. E prime cuffie di amplificatore bluetooth di Ericsson è i telefuni mobili di l'amplificatore bluetooth anu incorporatu i so propri chips d'amplificatori bluetooth. Dopu, Philips Semiconductors una volta anu occupatu l'altezza cumandante di a fornitura di chip per via di a so presa di successu di a Tecnulugia VLS1 in u 1999. Motorola, Toshiba, Intel è IBM sò stati ancu impegnati in u sviluppu di chip o anu acquistatu tecnulugie currispundenti cù licenze, ma ùn ci hè nisuna avanzata .

In u 2002, Cambridge Silicon Radio (CSR) in u Regnu Unitu hà introduttu una vera soluzione CMOS à un chip (cumpunente di alta frequenza dieci controller di banda base) chjamata BlueCore (core di amplificatore bluetooth), è hà integratu cù successu a so versione successiva BlueCore 2 -U prezzu di u chip Esternu hè calatu à menu di 5 USD. À a fine, u pruduttu di l'amplificatore bluetooth hè partutu. A pruvista di a cumpagnia di chips d'amplificatori bluetooth in u 2002 hà fattu circa 18% di u mercatu tutale. Frà l'attrezzatura attuale per l'utenti finali chì rispettanu u standard di l'amplificatore bluetooth 1.1, 59% sò dotati di prudutti CSR. A CSR hà ancu un cuncurrente, Texas Instruments. Texas Instruments hà ancu lanciatu un amplificatore bluetooth à unu chip in u 2002, chì hè cuntrullatu da un urdinatore à circa 25mW, chì risparmia assai energia. Stu pruduttu chip hè chjamatu BRF6100. U prezzu per l'acquistu à l'ingrossu hè solu da 3 à 4 dollari US. Texas Instruments sviluppa ancu un chip chì integra un amplificatore bluetooth è IEEE802.11b. Si stima chì l'introduzione di stu pruduttu riduce ulteriormente u prezzu di i chips amplificatori bluetooth. U sviluppu di a tecnulugia WUSB passerà sicuramente per u listessu parcorsu difficiule, è u prezzu diventerà un prublema di sviluppu per WUSB.

L'amplificatore Bluetooth supporta sempre più funzioni

E specifiche di chip di amplificatore Bluetooth sò passate per trè tappe di sviluppu: 1.0, 1.1 è l'ultima versione 1.2. Trasmissione di dati è trasmissione audio sò e duie funzioni di basa di l'amplificatore bluetooth, cumprese u portu seriale virtuale di l'amplificatore bluetooth, trasmissione di file, rete dial-up, gateway vocale, fax, cuffie, sincronizazione di gestione d'infurmazione persunale, rete di amplificatore bluetooth, apparecchiature ergonomiche, ecc. Queste duie funzioni di basa sò allargate. Hè da nutà chì parechji dispositivi amplificatori bluetooth ponu furnisce solu alcune di queste funzioni. U chip amplificatore BlueCore 3bluetooth di CSR utilizza l'ultima versione 1.2, è i so prudutti currispondenti ùn sò ancu stati lanciati à grande scala. BlueCore 3 hà una funzione di "cunnessione rapida" chì accurtà u tempu d'identificazione trà i dispositivi di amplificatori bluetooth à menu di 1 secondu, è pò adattativamente saltà a frequenza durante a cumunicazione per evità l'interferenza IEEE802.11b.

Ci hè ancu funzioni per migliurà a qualità di trasmissione di u sonu è cunnette più dispositivi amplificatori bluetooth. Ciò chì hè eccitante hè chì u hardware di chip basatu nantu à a versione 1.1 ùn hà micca bisognu di cambià, solu rinfriscà u firmware (firmware, simile à a BIOS di a scheda madre) per aghjunghje e funzioni sopra. Inoltre, tuttu u cunsumu di energia core hè 18% inferiore à BlueCore 2-External. Sicondu l'infurmazioni publicate, a tecnulugia WUSB hà più vantaghji tecnichi cà a tecnulugia di l'amplificatore bluetooth, ma a prumuzione di l'applicazioni hè u veru impasse di a tecnulugia WUSB.


Tempu di posta: Dic-18-2020