U nome di karaoke nasce da e parolle giappunesi "vuotu" è "orchestra". A seconda di u cuntestu, u karaoke pò significà un tipu di locu di divertimentu, cantà à retrocede, è un dispositivu per ripruduce e retrotrascrizzioni. Ùn importa micca u cuntestu, imaginemu sempre un micrufonu, luce luminosa di u schermu cù i sottumarini, è una atmosfera festiva. Allora, chì hè u karaoke?
Ùn ci hè una risposta specifica à a quistione di quandu u karaoke hè emersu per a prima volta. Se parlemu di cantà à a musica senza parolle, allora digià in l'anni 1930, c'eranu i dischi in vinile cù i backtracks, destinati à spettaculi in casa. Se parlemu di un lettore di karaoke, u so prototipu hè statu primu cuncipitu in Giappone à l'iniziu di l'anni 1970 da un toccu magicu di u musicante Daisuke Inoue, chì hà adupratu i backtracks durante e so esecuzioni per ripusassi prestu mantenendu u livellu di u rapimentu di u publicu.
I Giappunesi sò diventati cusì appassiunati à cantà à i backtracks chì abbastanza prestu, a nova industria di a produzzione di macchine di karaoke per bar è club apparve. À u principiu di l'anni 80, u karaoke hà attraversatu l'oceanu è hè sbarcatu in i SUA. Prima, hè stata data una spalla fredda, ma dopu à l'invenzione di i ghjucadori di karaoke in casa, hè diventata veramente pupulare. L'articulu "Evoluzione di Karaoke" vi darà più infurmazioni nantu à a storia di u karaoke.
A voce di u cantadore viaghjò attraversu un micrufonu finu à u pannellu di mischju, induve si mischjò è si messe nantu à a traccia. Dopu questu, hè stata trasmessa cù a musica à u sistema audio esternu. L'artisti anu lettu sottumarini da u schermu TV. In fondu, un video musicale uriginale o un filmatu specificamente pruduttu cù un cuntenutu neutru hè statu ghjucatu.
Tempu di posta: Sep-29-2020